Review HyperX Cloud II 7.1 Pink

Postat la 11:15 | Scris de Daniela

Pentru ca a fost super-mega promotie la MediaGalaxy/Altex, am zis sa profit de ea si sa imi achizitionez castile HyperX Cloud II 7.1 Pink la pretul de 300 lei. In general sunt undeva la 399-400 lei; deci cred ca am iesit bine.

Initial eram pornita pe Razer Kraken 7.1 Chroma. De ce? Pentru ca sunt fan Razer si-mi plac produsele lor. Calitatea e inconfundabila, am observat cel putin la mouse. Dupa intelungi conversatii cu mai multi jucatori, am inteles ca au o mica problema castile de la Razer. Atunci cand intri intr-un joc, volumul microfonului se da la 100%, chiar daca tu initial il ai setat la 50%; ceea ce inseamna ca tot timpul e nevoie sa il dai mai incet. E cam suparatoare treaba asta si s-ar putea sa imi indrept atentia spre o pereche de casti de la Sennheiser, dar ramane de vazut deoarece se conecteaza prin intermediul mufelor si nu prin usb. S-ar putea sa se piarda calitatea audio.

Revenind la minunatele HyperX Cloud II 7.1 Pink, in mare nu m-au impresionat cu nimic. Acel 7.1 din punctul meu de vedere nici nu ar trebui sa existe; se aude destul de nasol si ma muzica si mai ales in joc. Deci eu l-am tinut dezactivat. Intradevar m-a impresionat bass-ul puternic ascultand muzica pe Youtube, dar nimic mai mult. In joc (si aici ma refer la CSGO) sunetul armelor era foarte subtire in comparatie cu castile SteelSeries 5hV2, chestie ce m-a deranjat destul de mult pentru ca trebuia sa ma obisnuiesc cu acest sunet care imi displacea maxim.

Microfonul se auzea foarte incet pe Skype. Volume control de pe fir atat la microfon, cat si la casti era ok, doar ca nu aveam unde observa cel putin la microfon, cat de tare sau cat de incet e. Incercam sa dau la maxim volumul microfonului, dar nu stiam de fapt la ce procent este. Mi-a placut ca puteai pune mut la microfon de pe fir, dar cam atat; semn ca trebuie sa renunt la obicei de a mai avea casti cu control pe fir.

Momentan ma gandesc serios la Razer Kraken 7.1 Chroma deoarece doresc sa imi iau si alt mouse si s-ar putea sa imi cumpar DeathAdder. Sunt cam indecisa. In orice caz, o tastatura de la SteelSeries imi voi lua.